EVENT VARÁZSLÓ 👩💻
Csatlakozz a Start ITup Győr szervezőcsapatához!
Legyél te a rendezvényszervező csapatunk új tagja! (önkéntes)
A rendezvényszervezőcsapat tagjaiként a szervezők feladata az éves Startup Szerda eseményeink megtervezése és lebonyolítása.
Mint a szervezőcsapat minden tagja, mi is önkéntes formában járulunk hozzá szakértelmünkkel a StartupSzerda események sikeréhez.
Ezek lesznek a feladataid a csapatban:
- A rendezvényszervezéshez kapcsolódó szolgáltatások (helyszín, catering, rendezvénytechnika, eszközök stb.) és beszerzések menedzsmentje az adott eseményért felelős rendezvényszervező csapatkoordinálásával
- Felkérések és megrendelések intézése a csapat koordinálásával
- Az esemény napján a helyszínberendezése, technikai felszerelések beállítása és működtetése, catering,regisztráció lebonyolítása a csapat koordinálásával
A havi rendszerességű események szervezése legtöbbször távmunkában történik, onlinetartjuk a kapcsolatot a csapattal, a szervezési folyamat során 1-2 alkalommal találkozunk személyesen Győrben.
Amire szükséged lesza munkád során:
- Rendezvényszervezői érdeklődés vagy tapasztalat
- Felelősségteljes hozzáállás
- Precíz, rendszerezett munkavégzés
- Rugalmas időbeosztás
- Szervezőkészség és projektmenedzsment szemlélet
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban (fontos számunkra, hogy hatékonyan kommunikálj a szponzorokkal, szolgáltatókkal)
- Talpraesettség és hatékony problémamegoldó készség
- Kreativitás, új ötletek és megoldások az emlékezetes események szervezése érdekében
Amire számíthatsz tőlünk:
- Profi, jó hangulatú közösség
- Profi szakember munkatársak
- Tanulási és tapasztalatszerzési lehetőség a startupok világában
- Kapcsolatépítési lehetőség Győr és a régió legmenőbb fiatal vállalkozóival, startuppereivel
- Kreatív ötleteid megvalósításához terep
- Részvétel a Start IT up Győr eseményein és megbeszélésein
- Pozitív energiák az elismert és nemesügy érdekében végzett munka közben
Motivációs leveledet várjuk 2024. február 10-ig a hello@startupgyor.hu címen, “rendezvényszervező” tárgy megjelölésével.
SOCIAL MEDIA MÁGUS
Csatlakozz a StartIT up Győr szervezőcsapatához!
Legyél te az új social media mágus(önkéntes)!
A kommunikációs csapat tagjaként a social media mágus feladata a Start IT up Győr közösségi oldalainak frissítése, új tartalmakkal való feltöltése.
Mint a szervezőcsapatunk minden tagja, mi is önkéntes formában járulunk hozzá szakértelmünkkel a Start IT up Győr eseményeinek sikeréhez.
Feladatod lesz a csapatban:
- A közösségi oldalak (Facebook,Instagram, Linkedin, TikTok) naprakész ismerete
- Tartalomgyártás tervezése és szervezése a kommunikációs munkatársunk vezetésével
- Egyéb kreatív, kommunikációs feladatokban való részvétel
- Szöveges, képi és videós tartalmak készítése a kommunikációs csapattal összhangban
Amire szükséged lesza munkád során:
- Jártasság social media oldalak kezelésében
- Felelősségteljes hozzáállás
- Kiváló helyesírás
- Precíz, rendszerezett munkavégzés
- Rugalmas időbeosztás
- Előny a grafikai vagy videós munkákkal kapcsolatos tapasztalat
Amire számíthatsz tőlünk:
- Profi, jó hangulatú közösség
- Profi szakember munkatársak
- Tanulási és tapasztalatszerzési lehetőség a startupok világában
- Kapcsolatépítési lehetőség Győr és a régió legmenőbb fiatal vállalkozóival, startuppereivel
- Kreatív ötleteid megvalósításához terep
- Részvétel a Start IT up Győr eseményein és megbeszélésein
- Pozitív energiák az elismert és nemesügy érdekében végzett munka közben
Motivációs leveledetvárjuk 2024. február 10-ig a hello@startupgyor.hu címen, “social media mágus” tárgy megjelölésével.